ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

חיזוק חלק גוף עליון בעזרת גומיית כושר

הרי לפניכם מספר תרגילים שתוכלו לבצע גם בבית, בחופשה או בכל מקום אחר,בעזרת גומיית כושר שניתן לרוכשה בכל חנות לציוד ספורט. גומיית הכושר היא אביזר ידידותי, קל לנשיאה לכל מקום, זול וקומפקטי.

תרגיל א

  • יש לעמוד על הגומייה עם ברכיים כפופות ובטן מוחזקת היטב. הידיים אוחזות בקצות הגומייה.
  • יש לכפוף ולהטות את הגוף פעם לימין ופעם לשמאל, כשמבצעים מתיחה של הגומייה.


תרגיל ב

  • עומדים על הגומייה ברגליים כפופות . אוחזים את קצות הגומייה ומרימים ידיים ישרות לצדדים.
  • יש לקרב את הזרועות זו לזו ע"י הבאתן לפנים מקבילות לארץ, כשהן אוחזות בקצות הגומייה. אחר כך יש להחזירן לעמדת מוצא. התרגיל מיועד לחיזוק זרועות, שרירי חזה וגב עליון.



תרגיל ג

  • עמידת מוצא במכרע. רגל ימין דורכת על הגומייה. ידיים אוחזות בקצות הגומייה ישרות לפנים.
  • יש לכפוף מרפקים תוך כדי הבאת שורש כף היד עד לכתפיים והחזרתן ישרות לפנים.



תרגיל ד

  • עמידת מוצא במכרע. יש להביא שתי ידיים ישרות לאחור ולהחזיק בקצות הגומייה.
  • כפיפת האמות עד אשר מגיעים עם שורש כף היד והגומייה. יש ליישר את האמות כך שזרוע ואמה יוצרות זוית של 90 מעלות.

 

  • יש לבצע את התרגילים 3-4 פעמים בשבוע.
  • יש לעבוד לפי גבול היכולת ולהתקדם בהדרגתיות.
  • יש לבצע כל תרגיל בין 10-15 חזרות, 2-3 סטים.
  • יש לבצע שחרור. 
חזרה לרשימת הפירסומים