ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

פעילות בעזרת "ג'ים סטיק"

פעילות בעזרת "ג'ים סטיק" - מכשיר המורכב מבר וגומיות, אשר בעזרתו ניתן לחזק ולעצב את חלקי הגוף השונים.

תרגיל מספר 1

תרגיל המיועד לעבודה על הירכיים. הרמת רגל עליונה והורדתה. הגומי מוסיף התנגדות.
יש לבצע בין 20-50 חזרות בכל רגל.

תרגיל מספר 2

תרגיל המיועד לחיזוק הבטן. עלייה משכיבה על הארץ לישיבת זוית וירידה חזרה. יש לבצע בין 20-30 חזרות, בין סט אחד לשני סטים.

תרגיל מספר 3

חיזוק מקרבי הירך + חיזוק הבטן. ישיבת זוית. פתיחת הרגליים וסגירתן מפיסוק להצמדה.
יש לבצע בין 20-30 חזרות, כשני סטים.

תרגיל מספר 4

מתיחות חלק גוף עליון. יש לבצע משיכות קטנות במוט 10-15 שניות.
יש לאחוז את המוט תוך כדי מתיחה ולהעבירו מימין לשמאל בצורה איטית.
יש לשהות בכל צד 3-5 שניות .

לסיכום, קיימות אפשרויות רבות של עבודה בעזרת המכשיר.
מומלץ לבצע את התרגילים בין 3-4 פעמים בשבוע בהדרגתיות, ולבצע שחרור והרפייה בסופם.

 

חזרה לרשימת הפירסומים