ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

חשיבות עיצוב וחיטוב צדדי הגוף והמותניים

למי מאיתנו ובמיוחד  בימים אלה של היציאה לים והבריכה וחשיפת היתר של גופינו לא חשוב מותניים חטובות? וגם בשביל עצמינו, כשאנו מוצאים ומוצאות עצמינו מול המראה ולא כל כך נהנים מצדדי גוף מידלדלים "ומישומנים ""נוזלים". הנושא חשוב גם לשיפור היציבה שלנו מלבד כמובן המראה האסטתי.

אז יש לצערינו המשלימים עם המצב אך דעו לכם יש פיתרונות!אז לא להיתיאש וקימה לעבודה:עלמנת לקבל את המותניים החטובות וצדדי הגווף המעוצבים יש לשלב 3 מרכיבים עיקריים והם: תזונה נכונה ובריאה פעילות אירובית לפחות בין 4-5 פעמים בשבוע

בין 45 דקות 50 דקות הכוללת צעדה, ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים,  ותרגילים לחיזוק שרירים וחיטוב ועיצוב הגוף המומלצים לביצוע כ 3-4 פעמים בשבוע.

יש לעבוד בהדרגתיות ובמידה ומוסיפים מישקוליות יש לעבוד עם משקולות בין 1קג ל3 קג ולהעלות מישקל בהדרגה. בסוף התירגול יש לבצע הרפייה.

לפניכם 2 תרגילים עיקריים:

1.יש לעמוד בבירכיים כפופות , בפיסוק בטן מוכנסת היטב, אוחזים בכל יד משקולת(בין 1 קג-3) יש ליכפוף את הגוף פעם לימין ופעם לשמאל תוך כדי כך שביזמן הכפיפה המישקולת  מגיעה עד הברך והמרפק של היד השנייה מיתרומםכלפי מעלה.

כל כפיפה לימין ושמאל נחשבת חזרה . יש לבצע בין 10-20 חזרות כ2-3 סטים לפי בול היכולת.

2.באותה עמדת מוצא כמו בתרגיל 1 אוחזים משקולת בכל יד:יד אחת מיתישרת כלפי מעלה והיד השנייה נישארת למטה. ש לבצע בין 10-20 הרמות בכל יד כ2-3 סטים.

התמידו בעבודה ותיווכחו בתוצאות!

חזרה לרשימת הפירסומים