ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

חיזוק הבטן - "הסירו את הבטן מהראש"

לחיזוק שרירי הבטן מס חשיבויות:

1.סיוע במניעת כאבי גב

2.שיפור היציבה

3.מראה אסטתי

4. בטן חטובה

בטן שטוחה וחטובה לא נקבל רק מתרגילים!יש לבצע פעילות אירובית יום יומית לשרפת שומנים, לשמור על תזונה נכונה ולבצע תרגילים לחיזוק הבטן. השילוב ש3 המרכיבים הנל ייתנו לנו את התוצאות.

מומלץ לבצע תרגילי בטן יום כן ויום לא עלמנת לתת לשריר הבטן להיתפתח במנוחה.

יש לבצע בכל אימון בין 50-500! חזרות . תלוי ברמת הכושר שלכם, העלו מפעם לפעם בהדרגתיות את כמות החזרות,זה אומנם נישמע המון ,אך ניתן לנוח בין סט לסט. יש לישאוף ל50 חזרות לסט.מגוונים את התרגילים בכל סט, ועובדים בהדרגתיות!! בסוף האימון יש לבצע מתיחה.

הרי ליפניכם 2 תרגילים בסיסיים אשר ניתן לבצעם על הכיסא! בכוונה בחרתי להדגים לכם תרגילים על כסא על מנת שתוכלו לבצעם בכל מקום גם בעבודה במישרד ואפילו בחופשה.-אין תרוצים!

תרגיל מס 1

בישיבה בקצה הכסא , גוף נישען מעט לאחור יש להביא כל פעם מרפק לכיוון הברך הנגדית המיתרוממת. כל חזרה נחשבת לעבודה לכיוון 2 הברכיים.יש לבצע בין 10-50 חזרות ,1-2--סטים.

תרגיל מס 2

יש לשבת בקצה הכסא ידיים לעורף, לקרב 2 ברכיים צמודות לכייוון המרפקים ולהרחיק ברכיים. כל קרוב והרחקה  נחשבים כחזרה. יש לבצע  בין 10-50 חזרות 1-2 סטים תלוי ברמת הכושר ובהדרגתיות.

אין ספק שאם תקפידו על כל הכללים ניתן ליראות תוצאות תוך 3  שבועות למתמידים כמובן.

למי שמעונין להעלות את דרגת הקושי ,יוכל להניח על הקרסוליים מישקולות של 1 קג - 1 חצי לא מומלץ יותר, הוסיפו יותר חזרות אך עיבדו עם משקל קל יותר על מנת לא ליגרום עומס על הגב.

חזרה לרשימת הפירסומים