ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

"קפיצת מדרגה" - מתיחות חלק גוף עליון ותחתון בעזרת כסא ומגבת

המדריך לכושר ואורח חיים בריא עם ענת מאיר מאמנת כושר אישית בכירה ומנחה תוכניות כושר בטלויזיה.

במשך היום רובינו"מבלים"זמן רב בישיבה מול מחשב, בישיבה בעבודה, במיוחד כאלה העובדים עבודה משרדית ובכלל רבים שלא היספיקו באותו יום ללכת לחדר הכושר.בעזרת 2 אביזרים נגישים לכל נפש כסא ומגבת נוכל לבצע 2 תרגילי מתיחה חשובים וגם לשפר לנו את היציבה.המלצתינו : קחו עימכם מגבת קטנה בתיק ובכל מקום שאתם נמצאים תוכלו לבצע את התרגילים וניגמרו התרוצים.

תרגיל מס 1

מומלץ לבצעו יום יום בין 20-30 חזרות. התרגיל מסייע לנו בשפור היציבה, במתיחת חלק גוף עליון, ידידתי,קל לביצוע ומקנה לנו הרגשה נעימה לכל שעות היום.
בישיבה על כיסא, גיו ישר, בטן מוכנסת היטב, מומלץ לשבת בקצה הכסא,מרימים שתי ידיים ישרות כלפי מעלה, ואוחזים במגבת ברוחב הכתפיים אשר צריכה ליהיות מתוחה למשך כל התרגיל.מבצעים משיכות ידיים עדינות לאחור בידיים ישרות. כל משיכה לאחור נחשבת כחזרה.

תרגיל מס 2

מתיחת חלק גוף תחתון.
תרגיל חשוב למתיחת שרירי הירך האחורי, מסייע במניעת כיווצי שרירים נותן הרגשה נעימה.בתרגיל זה ההדרגתיות חשובה!,יש לעבוד בזהירות ולפי גבול היכולת, וכך תרגישו את ההיתקדמות.
בישיבה על הכסא הניחו את המגבת מתחת לכף הרגל, איחזו ביד את שתי קצותיה ונסו לישר את הרגל. יש לישהות במצב הישור בין 10-15 שניות ולהרפות וכך לבצע 3 -5 פעמים בכל רגל. בהתמדה יום יומית תוכלו להגיע ליישור מירבי.

חזרה לרשימת הפירסומים