ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

חיזוק חלק גוף תחתון בעזרת גומיית כושר

תרגיל מספר 1

יש לעמוד על רגל אחת ולהניח שתי ידיים על משענת כיסא אוחזות בידיות הגומייה. הרגל האחורית שנמצאת באוויר נשענת על הגומייה. יש להרים את הרגל האחורית כלפי מעלה ולהורידה כמעט עד הארץ. על הגומייה להיות מתוחה גם בזמן ההורדה וההרמה. יש לבצע כשני סטים של 20-30 חזרות בכל רגל.

תרגיל מספר 2

עומדים על הגומייה בפיסוק, ברכיים מעט כפופות והידיים אוחזות בידיות הגומייה. יש להרים פעם רגל ימין כלפי מעלה ופעם רגל שמאל. כמובן שתוך כדי הרמה הרגל דוחפת את הגומייה כלפי מעלה- פעם לצד ימין פעם לצד שמאל. כל הרמה לימין ולשמאל נחשבת חזרה אחת. יש לבצע בין 20-30 חזרות.

תרגיל מספר 3

עמידת פיסוק על הגומייה. ידיים אוחזות בידיות הגומייה. יש לבצע צעד פתיחה לימין וסגירה ברגל שמאל וצעד פתיחה בשמאל וסגירה ברגל ימין. תוך כדי הצעד הברכיים צריכות להיות כפופות והישבן כלפי מטה כמה שאפשר. הרגל כמובן מבצעת תנועת דחיפה של הגומייה כלפי חוץ. כל צעד לימין ולשמאל נחשב חזרה אחת. יש לבצע בין 20-30 חזרות.

תרגיל מספר 4

שכיבה על הגב. הגומייה מתחת לגב. כפות הרגליים מושחלות בידיות הגומייה. ידית ימין ברגל ימין וידית שמאל ברגל שמאל. מיישרים את הרגליים כלפי מעלה. הידיים נמצאות לצידי הגוף. פותחים את הרגליים לפיסוק וסוגרים אותן בחזרה (הגומי מוסיף התנגדות ומעלה את דרגת הקושי). כל פתיחה וסגירה נחשבת חזרה אחת. יש לבצע בין 20-30 חזרות.

הערות:

יש להתקדם בהדרגתיות ולעבוד לפי גבול היכולת.
יש לבצע שחרור והרפיה בסוף העבודה.
מומלץ לבצע את התרגילים כ-3 פעמים בשבוע.
 

חזרה לרשימת הפירסומים