ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

סידרת תרגילים לחיזוק חלק גוף עליון

מומלץ לבצע כ3 סטים בין 15-20 חזרות מכל תרגיל.ניתן לבצע עם גומית כושר או משקוליות.כובד המשקולת לפי גבול היכולת בין קג וחצי ל3 קג. תרגיל לחיזוק יד אחורית יישור האמה וכפיפתה, יש להקפיד שהיד תיהייה צמודה לאוזן, בטן מוכנסת היטב ובירכיים מעט כפופות

תרגיל מס 1א - עמדת המוצא

1ב - חיזוק יד אחורית

חיזוק היד הקידמית (דו-ראשי) יש לכפוף אמות ולישרן

חיזוק חלק גוף עליון ותחתון יחדיו.
מרפקים מתכופפים לאחור- ברכיים מתכופפות, מרפקים מתישרים- רגליים מתישרות.

חיזוק חלק גוף תחתון ועליון יחדיו

1א - ידיים מתישרות לפנים ,כלפי מעלה (או בעזרת גומיות או משקוליות)- רגליים מתישרות, מרפקים מובאים לאחור , ישבן יורד עד גובה הברכיים.

1ב - להשתדל להוריד את הישבן עד לגובה הברכיים, למי שקשה יבצע רק עבודת ידיים כמו בתמונה.

חיזוק צידי הגוף: ניתן לעבוד גם בעזרת משקולות, התרגיל עובד גם הרגליים במידה ומקפידים ליכפוף ברכיים היטב.

חזרה לרשימת הפירסומים