ענת מאיר - מאמנת כושר ומדריכת ארובי
   

פירסומים

חשיבות הפעילות האירובית

הפעילות האירובית עוזרת לנו בשריפת קלוריות ומחזקות לנו את שריר הלב.

בין הפעילויות האירוביות המומלצות: הליכה, ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים, שיעור אירובי בסטודיו ושיעור ספינינג. היום נתמקד בהליכה. להלן כמה טיפים והמלצות לגבי הליכה נכונה ובריאה:

  1.  מומלץ לבצע הליכה בין 4-6 פעמים בשבוע בין 30-50 דקות, כמובן לפי גבול היכולת. מתחילים יבצעו פעילות קצרה יותר וכמובן ניתן להעלות את זמן הצעידה בהדרגתיות עד 50 דקות.
  2. מומלץ לבצע את ההליכה בקצב אשר יאפשר לכם גם לדבר ולסיים את המשפט כמובן. במידה וצעדתם עם בן זוג, הגבירו את הקצב לפי היכולת האישית שלכם והישמעו  לגופכם.
  3. מומלץ להוסיף גם עלייה קטנה במסלול ההליכה שלכם להגברת המאמץ.
  4. צעדו עם נעלי ספורט מתאימות על מנת למנוע כאבי ברכיים וכמובן על מנת שתוכלו לבצע את הפעילות ביתר נוחות.
  5. השתדלו ללכת במסלול בולם זעזועים: שפת הים, דרך כורכר, אצטדיון או מסילה בחדר הכושר.
  6. שתו כוס מים לפני הצעידה ואחריה.
  7. צעדו עם בגדים נוחים אשר יקלו עליכם את הפעילות.
  8. חשוב ביותר – להתמיד במשימה!
     
חזרה לרשימת הפירסומים